måndag 22 mars 2010

Nu är de på väg!

Idag var jag in till Visit Åland/Turist informations kontoret på Storagatan i Mariehamn för att bunkra lite mer information om Åland. Där träffade jag på en trevlig kvinna som hjälpte mig, och jag berättade samtidigt om vad det var jag höll på med. Hon var lite fundersam över att jag höll på med det här bara för att det är kul och för att glädja er, men hon var snäll och sponsrade mig med kuvert, så nu drar jag två
vinnare varje lördag! Hoppas Osloskånskan och Singelmamman blir glada över sitt kuvert!

Visst har vi fina frimärken!

10 kommentarer:

Sandra sa...

Roligt med positiv respons!!!

Singelmamman sa...

Jippi! Och alla frimärken på köpet. *Lägger mig på hallmattan och sov... fl´t väntar*

Snäckskalsdalen. sa...

1. Greklandsstoryn, skrattar för mig själv här jag sitter......
2. Arbetsansökan, det är dom som förlorar på det.
3. Fina frimärken. Så rart av dig att ordna sådana saker!
En bra dag önskar jag dig
Agneta

Knasterfaster sa...

Jag gillade frimärket med Finlandsbåten bäst!

Camilla sa...

Anmäler mig till lördagens dragning! :)

Fru Venus sa...

knasterfaster: Det är en ÅLANDSBÅT, Viking Line är åländskt, viktigt viktigt!! :-)
Camilla: Fixat!

Knasterfaster sa...

Oj det var dumt av mig. Förlåt, förlåt! Lika dumt som att säga Sverigebåten. Nu ska jag aldrig mer säga Finlandsbåten. Viking Line har ÅLANDSBÅTEN som går mellan Sverige - Åland - Finland. Har jag rätt nu?

Fru Venus sa...

knasterfaster: Japp, och du är så välkommen att ta den hit och komma och hälsa på :-)

Osloskånskan sa...

IIIIIKKKKK! (våldsamt glädjetjut!)

Anonym sa...

Det kommer för lite roliga brev på en generell nivå och för många fönsterkuvert. Alla som försöker göra något åt det är värda all uppmuntran.